tirsdag 12. august 2014

JOBBTUR I TRONDHEIM



Jeg er i Trondheim på jobbtur!!!! Egentlig er det mamma som er på jobbtur, jeg er litt mer på opplevelsestur. Allerede har jeg vært å sett på Nidarosdomen, sett nidar sjokoladefabrikk, shoppet, vært på starbuks og vært på solsiden på en pizza restaurant som heter una pizzeria. Der har de verdens beste pizza ( ikke si det til pappa. han tror at han lager den beste ) hvis du skal dit anbefaler jeg  vesiu. På starbuks griste jeg frappe på meg:(. Etter å ha tørket bort flekkene skal jeg spise middag på restaurant. I morgen skal jeg spise i kantinen på der skal jeg begynne å studere fordi jeg skal bli arkitekt. Jeg skal bli det for jeg liker fine hus. Kommenter i kommentarfeltet nedenfor om hva du vil/er bli og hvorfor.
Hvis du har vært i Trondheim før gi meg tips om hvor jeg burde dra;) Mamma skal nemlig i møter i hele morgen også. 
Nidarosdomen erveldig stor i forhold til meg:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar